Ya bende unutkanlık oldu belkı bı soruyu 40 kere soruyor olabılırım suan 27+2 haftalıgız ama doktor usg de 2 hafta önden gıttıgımı soyledı ben 2 hafta önce mı dogurcam birde uygulamadakı tarıhı 2 haftayı baz alarak mı ayarlıyım gelısımı takıp etmek ıcın sız nasıl yaptınız ya