mmm18 Kızlar salı günü beta 26 di perşembe 72 ye yükseldi değer iki katına çıktı Şuan 4+3 ama bu döneme göre düşük mu değerim
Aaayseeert mmm18 canım düşük ya da yüksek olmasının bi önemi yok bence önemli olan düzgün bi şekilde 2 katına çıkıyor mu
gokce_96 mmm18 belki geç döllenme olabilir o yüzden beta düşük gibi geliyordur size, önemli olan düzenli artması zaten
Aaayseeert mmm18 anlıyorum canım benim de başıma geldi ama 2 günde 2 katı oluyorsa sağlıklı bir gebeliğiniz olur diye düşünüyorum . Bilgisi olanlar daha iyi açıklayacaklardır ben üstte kalsın diye yazdım :)
Minik_49 mmm18 hayır yumurtlama gec olmus ondandır benımde bu sekıldı ıcınızı ferah tutn ıkı gunde bır ıkı katıysa guzel gecer sadce dıkkat edın
tugbadoga Benimde düşük arkadaşım takma kafana.. önemli olan sağlıklı artması.. 4+4 de 89 idi.. 4+6 da 151 oldu.. doktorum takip önerdi, çok başındasın henüz dedi. Erken öğrenmek bazen iyi olmuyor işte
cennetmelegininannesi mmm18 4+3 beta 221 bende düşük mü acaba diye düşünüyorum Salı günü kan verdim daha da vermedim şuan 5+0 oldu beta bakmadım bir daha
Minik_49 Minik_49 mmm18 yengemde mesela adetin 2.gunu gıttı 580 cıktı deısıor herkeste onemlı olan ıkı katına cıkmssı
pengumommy Doktorum beta 5 üstü çıktıysa gebelik hormonu yükseliyor önemli olan iki günde bir kan verip değerin iki katına çıkıp çıkmadığını kontrl etmek gerekiyor demişti benun de 4+6 da bugün kan verdim tekrardan
tahamommy mmm18 değerin güzel artmış, sürekli kan verip kendini strese sokma bence 10 gün sonra doktora gidip görürsün keseyi inşallah, ben 38 ile öğrendim 38. Haftamdayım değerinin düşük olmasının hiç bi önemi yok yeterki sağlıklı olsun 😍