Herkese merhabalar.39+4 oldum bugün.Sanci açılma vs hiçbir şey yok bebek yaklaşık 4 kilo.İlk doğumum 38 de mecburi sezeryan oldu erken haftalarda sancı çıkıyordu ama bunda hiçbir şey yok :)))) ssvd yapmış anneler nasıl bir yol izlediniz yazarsanız çok sevinirim çünkü artık beklemek beni doğumdan daha çok strese sokmaya başladı