Dün akşam eşim kızımla birlikte arabayla, ben motorla alışverişe gittik. Dönerken onlarla yarıştığımı sanan 2 motorcu yanımda gazlayınca bi tane adam da arabasıyla beni sıkıştırdı, bariyerlere çarpıp sürüklendim. Allahtan ekipmanlarımla biniyorum motora, bacaklarımda morluklar, motorumdaki maddi hasar ve ekipmanlarımın çöp olması dışında bi sıkıntımız yok çok şükür. Motosiklete binen varsa kesinlikle ekipmanın önemini unutmasın, dün ekipmansız binsem neler olurdu düşünemiyorum.