iremzeyneep Kızlar selam biz fetal dna yaptırmaya karar verdik. Görüşüp içime sinen firma 10.haftadan itibaren yapıyoruz dedi 10 haftalıkken fetal dna yaptıran oldu mu? Salı günü itibariyle 10 haftalık olacağım
momdiary06 iremzeyneep kızlar ultrasonda bebeğimin burun kemiği ve ense ölçüsü güzel çıktı fetal dna yaptırmama gerek var mı
dstnsvll momdiary06 Bende merak ediyorum ben 13 de öğrendim şuan 15+2 yim ikili tarama güzel çıktı yüzde 80 net bilgi bu dedi falan
anneoluyorummm103 iremzeyneep ben 11.haftada kan verdim bebeğin dna sı tam karışmamış deyip tekrar kan aldılar 1 hafta sonra