Sltfnsdm Pazartesi betam 2469 dü bugun doktora gitsem kese gözükür mü sizce ? Aile hekimim bekleme dedi hemen doktor bul git dedi ama kese için endişeleniyorum sizce 1 hafta daha beklesem mi ?
ecemk94 Sltfnsdm ben 4.haftada 2429 beta ile öğrendim aile hekiminde. Ertesi gün direkt hastaneye kadın doğuma gittim kese göründü
zeyyy_ @Sltfnsdm gözükür bence minik gözükür ama hiç gitmediyseniz doktora takviye falan başlatır bence gidin
Sltfnsdm beyzamelek gittim alttan baktı daha çok küçük dedi folikasit yazdı kan ve idrar aldı haftaya gelcem tekrar
beyzamelek Sat 13 ağustos 4 eylül 77 8 eylül 562 12 eylül 3807 çıktı Sizce nasıl kaç haftalık oluyorum
emine717_ gulsen913_ son adet tarihin ne az önce okudum kimisime 2000 2500 arası görünür kese demiş kimine 3000 3500 arası görünür demiş degisiyir heralde
emine717_ Sltfnsdm olabilir belkide yumurtlama geç bile olsa son adet tarihini baz aliyolar ya onun icin kesenin göründüğü hafta degisiyir olabilir