Elzem123 Serapdayi çok iyisiniz ben 21+2’deyim 6 kilo aldım şimdiden :) hedefim max 13-14 kiloyla kapatmaktı ama hızlı gidiyorum sanki çünkü son 2-3 ay daha çok kilo alınıyor🤭
Minikeller38 Serapdayi 37 hafta 7 kilo aldım 💙 tabi başta 5 kilo verdim migde bulantısından sona doğru geri aldım .
zeyka İlk hamilelikte 27 kilo aldım ikincide akillandim 9 kilo aldım şimdi de 13+0 kilom aynı yine kontrollü gidiyorum umarım çok almam 🤗
Serapdayi GSA7 gayet normal kusma ve iştahsızlıktan dolayı çoğu gebe 15.haftaya kadar kilo veriyor genelde ben de 3 kilo vermiştim ama göbeğim de büyüyordu tabi ki