kızlar reglime 9 gün kaldı normalde yumurtlamadan bir kaç gün sonra kasık ağrım olurdu ve göğüste hassasiyetim çok olurdu sadece başlarda bir kasık ağrım oldu o da geçti şimdi hiç bir belirti yok dün sadece bir anlık akıntı oldu çok özür dileyerek böyle beyaz yapışkan uzayan şekilde ilk denemem olduğu için merak ediyorum böyle yaşayan oldu mu ?