ShutUp yaştan dolayı değil de sağlıksız beslenmeden dolayıdır, benim ne tansiyonum ne şekerim ne de başka bir sorunum yok, 40 yaşındayım, ilk gebeliğim ve 34 haftalığım bugüne kadar mide bulantım bile olmadı çok şükür. Ne bel ağrısı, ne bacak krampı, kabızlık harici hiç şikayetim olmadı. Kabızlık ta normal zaten.