Kızlar daha önce de konu açmıştım. Sabahtan akşama kadar bulantım oluyor. Doktora gittim yine söylemeyi unuttum heyecandan . Artış şu noktaya geldim yemek borundan boğazıma kadar asit varmış yanıyor gibi . Kusarken ilaç tadı geliyor ağzıma acı acı. Sanki boğazım yemek borum tahriş olmuş yara olmuş gibi yutkunamıyorum bile. Daha önce önerilerden leblebi, naneli şeker, limon tuz falan denedim anlık rahatlama oluyor . Otururken midem sallanıyor ayağa kalktığım an kusuyorum. Günde ortalama 5-6 kez kusuyorum. Lütfen akıl verin.