busra33003 Merhaba kızım ocakta 1 yaşında olacak uyku tulumunu şimdiden alacağım lcwden alacağım ama beden konusunda yorumlar kafamı karıştırdı bu marka kullanan var mı bebeğiniz kaç yaşında kaç beden aldınız yardımcı olursanız çok sevinirim
ValideSultan busra33003 ben hep 1-2 beden büyük alıyorum böylece iki kış geçiriyor iyi oluyor yani benim için
geleneksel1annem busra33003 kalıpları tam diyebilirim ama 1 yaş büyük alın bence çünkü çok çabuk büyüyolar