Izelll_9
Merhaba iyi günler. Sözleşmeli hemşire olarak bir üniversite hastanesinde çalışıyorum şu an 28 haftalık hamileyim. 32 haftada izne çıkmak istemiyordum uzatabildiğim sürece bu süreyi uzatmak istiyordum fakat Mart ayına +3 gün fazla mesai yazmışlar ve bu uygulama bu ay ortaya çıktı. Haftada bir gün izin yapıcam ve artık yoruluyorum. Bunun hakkında düşünceleriniz nelerdir açıkçası pek bilgim yok.