eda8adeem 5+6 da doktora gittim doktor alttan muane ettiğinde kese bozukluğu var dedi haftaya tekrar kontrol icin çağırdı bundan önce 2 düşük yaptım bununda böyle olmasından korkuyorum acaba aranızda bu durumu yaşayıp güzel sonuçlar alan var mi ? 😢🤲