Bnenebiy53 Kızlar 26 haftalık gebeligim kanama oldu acildeki doktor bana rahminde varis var dedi doğumdan sonra rahim filmi çektirmen lazım dedi sadece internette biraz baktım normal doğumda sıkıntı olabilirmis yaşayan varmı benim gibi bir durum
Herseydenbiktim Bnenebiy53 Geçmiş olsun canım bi bilgim yok ama sanırım bir kişi daha böyle post açmıştı geçen haftalarda arama kısmından bak istersen🙏🏻👆🏻