12467990 10 haftalık hamileyim baştan beri geçmeyen bi sıkıntı var naosam geçmiyo kafayı yemek üzereyim pskyatrise de gittim bişey yapamicağnın ilaçda veremiceğüni söyledi ama geçmiyo...benim gibi bu durumu yaşayıp atlatan oldumu kızlar duaya ihtiyacım var☹️
FiruzeHilal Benzer şekilde mi bilmiyorum ama ruhum sıkılıyor, sürekli ağlamak istiyordum. Melankolik halde gün boyu geziyordum 16. haftalara kadar sürdü. Nette çok şey okudum ama hormonlar ve hamilelik esnasında asosyallik ana sebep. Çok takma geçici olduğunu düşün.
12467990 Sürekli ağlıyorum sebepsiz iştah hiç yok hiç bişey yiyemiyorum ve çok halsizim..Allah’ım tez zamanda geçirsin inşaaalah
FiruzeHilal 12467990 inşallah canım inançlıysan kendine hedefler belirle, Kuran okumanı güzelleştirmeye çalış hatim vs. çok moral düzeltiyor. Ama geçince ben çok sevindim böyle bir aşağı düşüş yaşamadığımı düşünmüştüm çünkü.