yysmnn Melike_mlke ben unu baby kullanıyorum çok memnunum bir kaç tane aldım hep sabunlu gibi içi ama o öyle değil bebeğim yaşına geldi nerdeyse daha 0-6 ay olanı kullanıyorum 12 ay olan var elimde oda böyle sabunlu gibi sevmedim
Melike_mlke sude_18 bir mavisi var birde bu sarısı hangisini kulanmalıyız Molfix de zaten bez olarak da Molfix kullanmayı düşüyorum
sude_18 Melike_mlke ben ilk bebegimde bunu kullandım sarı paketdeki çok memnunum o yüzden bu bebisimde de Molfix kullanıcam izotonik sulu
Melike_mlke sude_18 peki hep sarı paket kullanabiliyoruz mu yoksa büyüdüğünde başka bir renk paket mi kullandınız
Melike_mlke sude_18 sonra nasıl kullandınız bu yeni doganı kaç aya kadar kulandınız sonra hangisine geçtiniz bir yeşili var birde mavi olanı var
Melike_mlke Miyosss siz nasıl kullandınız hep bu rengi mi kullandınız büyüyene kadar bir de mavisi ile yeşili var
Miyosss Melike_mlke 5 ay bunu kullandım. Şimdi yeşilini aldım o da çok güzel yumuşacık birde hoş bi kokusu dokusu var