Arkadaşlar merhaba 35+5 teyim dün doktorum bacak boyunun 1 hafta geriliği olduğunu 34+4 olduğunu söyledi. Su an icin endiselenmem gereken bir durumun olmadığını takip edecegini söyledi. Ama ailemizde akondraplazi yani cücelik mevcut o yuzden cok tedirginim aglamaktan forumlara girip yazilar okumaktan beynim yanıyor artik resmen bu haftalarda böyle bir sorunla karşılaşıp sağlıklı doğum yapan var mi ? Lütfen bana da dua edin cok üzgünüm kendimi yedim bitirdim resmen…