1aleynax Kızlar Wbc ve crp yüksek çıktı kanda doktor enfeksiyon dedi ama nerde olduğu belli değil 10 gün önce de idrar vermiştim temiz çıkmıştı 10 gün içinde idrar artar mı yoksa alttan mı bakar doktor
Herseydenbiktim 1aleynax Hamileligimin başından beri var ve gecmiyor rahat 4 5 kere tahlil verdim hic alttan bakilmadi ilaç verildi toz saselerden
Patiseverana 1aleynax idrar testi veriyor enfeksiyon varsa idrar kültür istiyor daha sonra kültür de üreme varsa antibiyotik geçmezse alttan bakıyor o da haftana göre benim bu şekilde ilerlemişti kültürde üreme olmadan bakacağını sanmıyorum
1aleynax Herseydenbiktim valla bilmiyorum başka nerde enfeksiyon olur ki bence idrarla alakalı aile hekimi de kadın doğumcuya yönlendirdi
Herseydenbiktim 1aleynax İdrardır bence ya sen yinede bi gorun alttan bakılacsgini düşünmüyorum herhangi bi durum gormezse
1aleynax Patiseverana 19, haftadayım işte 10 gün önce vermiştim idrar sorun çıkmadı dün de kan verdim idrar geçen temiz çıktı diye istemedim keşke isteseydim
Patiseverana 1aleynax idrar temiz kanda varsa zaten alttan muayene yapmaz canım tekrar ister kan ya da çok yüksekse crp antibiyotik verir kaç çıktı ki
Patiseverana 1aleynax çok yüksek değil kuzu başka bir rahatsızlığın yoksa antibiyotik bile vermeyebilir benim de 16 falandı vermedi ama alttan bakmaz merak etme en fazla tekrar idrar testi kültür falan ister 🌺 eğer bakayım derse bile istemediğini söylersin
1aleynax Patiseverana başka sorun çıkmadı canım kanda işte doktor enfeksiyon var dedi yüksek dedi bende ister istemez korktum dün normal değerlere bakmak için kan verdim işte böyle çıktı enfeksiyonun nerde olduğu belli de değil bakalım vajinayla mı alakalı