Nsrin Kızlar Meryem Ana otuna inanan varmı? Batıl inanç olduğu için kararsız kaldım. Doğumun da iyisi kötüsü şans ya da nasip işi değil midir?
Aloska Nsrin balım ben öyle şeylere çok ama çok inanan birisiyim, otlara ve kokulara ayrı bir ilgim var bence inandığın sürece gerçekten işe yarıyor. Ben 21. Haftama geldim hastaneye giderken unuturum diye arabaya koydum bir paketi 🫠🥲
Patiseverana Nsrin onu ben de düşündüm ama doğum biter bitmez sudan çıkarılması gerekiyormuş yoksa kanaman durmuyormuş diye okudum hep cesaret edemiyorum ben açıkçası o hengamede unutulur falna
Burnosunn_annesi Nsrin merhaba ilk doğumumdada ikincidede aldırdım ilkinde ablam dua ederek suya koymuştu doğum bitti çıkarmıştı rahmin açılıp hemen sonra tekrar cabuk toparlanması için herkesin görüşü farklı ama ben olsa yine yaparım
Nsrin Aloska çekim yasasına dayanıyor bu inanç bence yani enerjini pozitife çevirip Meryem Ana otuna pozitif enerji gönderirsen piskolojik rahatlayıp doğum kolay olabilir. Bu yasalara bende inanıyorum ama bilemedim 🥴😅
Nsrin Aloska tatlım bugün aktardn aldım Meryem Ana otunu.. satıcı abi bana dedi ki doğumdan 1 hafta önce kullanacksin dedi..yani bir hafta içinde evde mi suya koyucam yoksa icecekmiyim hergun az az.normald3 icilmiyor biliyordum fakat araştırdığımda icildigini de öğrendim.. satıcı abi içmem için mi dedi acaba doğumdan bir hafta önce başlayacaksın diye bilemedim 🥹🥹😫
sude_18 Aloska merhaba acaba Meryem Ana otunu sadece niyet edip suya koymak yeterli mi yoksa o sudan icmemizde gerekiyor mu acaba
Aloska Nsrin kesinlikle öyle balım işe yaradığını düşünüyorsun kendini kodluyorsun kendine çekiyorsun 🩷
Aloska Nsrin normal doğum düşünüyorsan ve özelde düşünüyorsan kesinlikle lavanta yağını da öneririm balım bedenini rahatlatır
Aloska Herseydenbiktim balım aslında yemiyorsun içmiyorsun inanıp denemekte bir sorun görünüyorum açıkçası ben en fazla ne olabilir ki suya koyduğumuz ot sonuçta iyi düşün iyiyi çek iyi olsun balım 🌸
Aloska Herseydenbiktim yok aşkım otu alıyorsun sancın başlayınca bir kavanoza koyuyorsun suyla birlikte o açılınca doğum gerçekleşiyor doğum olduktan hemen sonra onu sudan çıkartıyorsun o geri eski haline dönüyor kapanıyor
Aloska Patiseverana ben o iş için eşime güvendim balım normal doğum istiyorum ya da suda doğum o yüzden eşim de odada olacak onun görevi onu çıkartmak hahahahsh
Aloska momica balım ben ağrılarım oldukça masaj yaptırıyorum eşime belime karnıma vs doktorumla da konuştuğumda normal doğumda çok iyi geldiğini söyledi insanı rahatlatıyormuş eşin sen hareketleri yaparken beline boynuna ve sırtının ortasına baştan aşağı masaj yapınca doğum çok daha kolay oluyormuş
Herseydenbiktim Aloska Aaaaa öyle mi ben aslında bakmıştım suya koyuyorsun içiyorsun gibi şeyler söylüyordu yada ben mi yanlış anladım. Ay teşekkür ederimmm 39 olacam daha tık yok bugün bulursam denicem ay çok sağol vallahiiiiii🎉🎉🎀💖
Aloska Patiseverana balım sende yanında kimse yoksa bile kapıda bekleyen birine ver bu görevi önemli olan suya senin bırakman kimin çıkardığı değil umarım şifasını görürüz 🩷🥲
Aloska Patiseverana balım ben çok memnunum birde kanamam vs çok oluyor ağrıdan duramıyorum ılık bir duş sonra uzan yatağa eşin yapsın inanılmaz iyi geliyor masajdan sonra da yapabilirsen sıcak havlu koy tadından yenmiyor resmen 😅 ben duşa girerken sıcak su torbası da hazırlıyorum havluları ona sarıyorum masaj bitene kadar onlar da ısınıyor onları da koyunca hiç ağrı hissetmiyorsun ama ben yalandan azıcık nazlanıyorum 🩷
Aloska Herseydenbiktim balım ben Trendyoldan aldım aktarlarda da var ama aktardakini çok beğenmedim bizim buradaki istersen bak 🥹🩷