Fndnr balım öncelikle sağlıkla kucağına al, ama psikolojik olarak kendini yıpratma bebeğin de senin stresini hissetmesin. Kendini ne kadar strese sokarsan bebeğin de öyle stresli olur boş zamanlarında düşüncelerini bastıracak hobiler edin. Ben 21 haftalığım hala düşük riskim ve erken doğum riskim çok yüksek, kanamalı ağrılarım oluyor ona rağmen bir kere bile kötü düşünmem benim bebeğim sonuçta doğacak onu koklayacağım öpeceğim hiç kötü düşünmem bak ne güzel Allah sana sağlıklı bir hamilelik vermiş sakın ama sakın kötü düşünme balım, iyi düşün ki her şey iyi olsun 🩷🥹