Bebekkuzu 4 gebelik kaybı yaşadım şuan 5′ye hamileyim 8.haftanin içindeyim ama gelin bana sorun her lavaboya çıktığımda korku ile gidiyorum,rüyamda kan görüyorum,doktora kontrole giderken o kadar stres oluyorum ki anlatamam.Sizi çok iyi anlayabiliyorum inşallah bu streslerimiz boşuna olur herşey sağlıklı bir şekilde ilerler.Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🌸