Nurgul1010 Kızım uraz ismini çok istıyor kalbını kırmak ıstemıyorum anlamı guzel oldugu ıcın başınada Selim düşündük sizce nasıl Selim Uraz
Nurgul1010 Daisyy000 Aloska Fatmanurduru Çok tesekkür ederim ister istemez tereddutde kaldım nasıl olur dıye 29 haftalıgım ısım ısını halletmem lazım artık 😌
Aloska Nurgul1010 balım ama daisyye bu z ve s olayında katılıyorum birincisi isim s ile başlıyor s ile bitmesi daha çok şans getirir ikincisi z biraz daha zor söyleniyor gibi
Hizliveofkeli Biri babamın diğeri oğlumun adı ❤️ babam çok sakin makul aklı selim bir insan gerçekten. Uyumlu da olmuş. Adıyla yaşasın 🌸
Nurgul1010 Hizliveofkeli selim tanıdıgımız kım varsa oyle cok sakın akıllı ve yakısıklı oluyo 🫣 o yuzden sıcak gelmısdı ❤️