Can_sel12 meryys bence içini ferah tut 6+2 de doktor keseyi görebildi sadece 7+3 de bebeğin kalp atışını 6 haftada kalp atışını bile duyamamıştık
Can_sel12 meryys evet içini rahat tut biliyorum çok zor bende o yoldan geçtim ama iyi haber alacağını inan
cetinbebek meryys meryys ben reglme 10 gün vardı testte çık ince çizgi gördüm öyle gittim kan verdim direk
meryys Can_sel12 İnşallah birde yakın zamanda kayıp yaşayınca insan bir korkuyor. Allah büyük bakalim🥰