Cigdem4141 Aslında Korkacak bir şey yok daha 33 haftalık sınız dönebilir bebeğim onun dönmesi için sizin yapabileceğiniz bir şey yok Ben son zamana kadar bekleyeyim dönmezse de sezeryan olmak kötü bir şey değildir ya Önemli olan bebeğin Sağ Salim dolsun