Daisyy000 canım önce perdelerin üstüne makinenin içine normal deterjandan koyup durulama yaptır durulama programı bitince normal deterjan gözüne çamaşır sodası normal deterjanı da koy ve yine makinenin iç kısmına perdelerin üstüne arapsabunundan dök perde programında çalıştır bembeyaz oluyor, eğer çok kirliyse ben biraz çamaşır suyu da koyuyorum kar gibi oluyor önden durulama yaptırmak bayağı iyi oluyor kirleri atıyor