1kirmizibuluut Arkadaslar burnum tıkanık gögsğm agrıyor gribim cok kötüyüm ne kullanıcaz? Doktora gitsem ilaç verir mi acil bana akıl verin lütfen.. 33 haftalıgın zaten uyku yok rahat yok
Beyza_35 1kirmizibuluut parol öneriyorlar, zencefil limon bal sıcak su yapıp içebilirsiniz geçer inşallah 🌸
AdenvsAren 1kirmizibuluut Aynı durumu şuan bende yaşıyorum 🤦🏻♀️ 21. Haftadayım. Kronik astım hastasıyım aynı zamanda grip olduğum an nefes darlığı 😕 şuan nefesimde çok bişey yok ama grip beni perişan etti. Sıcaktada grip olmak ne zor 🥹
ppmerlina 1kirmizibuluut hiçbir şey vermiyolar çorba içmekten dinlenmekten başka çare yok. Bitki çayları da açılma yapıyor diyorlar. Kendi kendine geçmesini beklicen 😔
Tugceksck 1kirmizibuluut 31.haftadayım dün doktora gittim. Doktorum artık havaların soğuduğunu hastalık mevsimi olduğunu söyledi. Tedbir amaçlı da günde bir kupayı geçmeyecek şekilde nane limon zencefil kuşburnu veya ıhlamur çaylarından içmemi söyledi. Benim herhangi bir grip durumum yok şu an ama önlem alalım dedi. Umarım size de faydası olur geçmiş olsun
1kirmizibuluut Beyza_35 deniyorum ama gögüsüm agrıyor öksürürken ay cok kötü cidden ilaç kullanamamak