2baby1 16.haftada kontrole gittim %80 erkek dedi ama kendi doktoruma da gitmediğim için şüphem var birde bir oğlum var bir kız bekliyordum birazcık umutlanmak istedim 😂 sizce değişir mi ya da erkek mi anlayan varsa bakabilir mi
HaticeArCi 2baby1 değişir banada 2 doktor %70 erkek dedi 16 da. 19. Haftada Kıbrıs’ta başka bir dr a gittim kız dedi. Yarın ayrıntılı ultrason var orda son noktayı koyarız diyorum 🤣
HaticeArCi 2baby1 ayrıntılı ultrason dan sonra degisen yoktur heralde ya. 🤭 Netlik için ayrıntılıyi bekleyin bence canım
Aloska 2baby1 ben 21 haftalık oldum balım bir kız bir erkek olduğu için detaylıyı bekliyoruz (net olsun diye detaylıya 23. Haftada gideceğim)🩷