Kızlar bugun kontrolde kasilmalarim icin doktorum adalat rono diye bir ilaç yazdı. Aslında tansiyon ilacı ama bu tip durumlarda da kullanıyoruz dedi. Daha önce kullanıp faydasını gören var mi? 28+6 hastalığım Rahim ağzı yetmezliği ve suan erken dogum riskim oldugu icin kasılmalar tehlikeli oluyor. İnşallah faydasını görürüm.