Eslemiqooo akımtıyla nasıl ayırt ediliyor ya benim baya akıntım var afedersnz beyaz oda smksü gibi ben gelse anlamam diyorum 🥴
Loveis Eslemiqooo bende anlamam valla 😅 ama internette nişanın kırmızı olduğu yazıyor ki doktorda hep kanaman olursa suyun gelirse diye söylüyor hiç şöyle akıntın olursa gel demedi 37 deyim.
Ayaztugba Eslemiqooo genelde nişan anlaşılıyor benim ilk gebeliğimde afedersiniz sümüksü kanlı bir akıntım geldi ve gün içerisinde 2 3 kere devam etti nişandan 4 5 saat sonra sancılarım başlamıştı 2 gün sonra da doğum yapmıştım
Eslemiqooo Ayaztugba işte ilk gebelikte gelmedi benim hiçbir dogum brlirtim olmadı neler yaptım dogum başlamadı o yüzden bilgim yok sezaryen oldum 42 de
Ayaztugba Eslemiqooo evet bende okudum sarı gelende varmış benimki kanlıydı ama akıntı gibi değilde daha katı oluyor
Loveis Eslemiqooo valla 2.gebeligim hic yaşamadım ama doktorlar kan olarak belirtiyor bende akıntı olunca normal görüyorum
Eslemiqooo Ayaztugba bakalım bunda ne görcem. 🙃 21 nde sezaryenim var o zamana kadar belirti olurmu bilmem
Ayaztugba Eslemiqooo öyle mi sağ salim kavuşun inşallah bebişe benimde 3 üncü gebeliğim 30+4 daha vaktimiz var