Kızlar açıl yardım başına gelen varmı bugun kasık agrısıyla hastaneye gittim ultursayona verdi bi sıkıntı yok dedı kan ve idrar aldı idrar iyi ama kan 46 dedi bana antibiyotik yazdı yolladı ve hastanede serum aldım hamılelıgım boyunca çok yüksek cıkıyor başına böyle bi durum gelen varmı acaba bu arada 22 haftalık hamileyim