guzelbebegimle Merhaba bu ameliyatı olanlar var mı? Çok endişeleniyorum yaa deneyimleriniz nasıl? Mecbur aldırmak zorundayım saframı taş var ve çok ağrı yapıyor çeken bilir…
Deletedmom_297 guzelbebegimle yıllar önce olmuştum kapalı ameliyattı artık ağrıdan duramıyordum ameliyattan başka çaremde yoktu ama bu ameliyat sonra yemenize içmenize çok dikkat edin ben etmedim diyabet oldum ameliyatta çok kolay geçmişti hemen ayaklanmıştım
Sum_123 guzelbebegimle Eksina balığı tasi kullanin ağrısını hemen kesiyor aktarlarda var nasil yapılacağına yazıyor
Sum_123 guzelbebegimle tabi hamilelik varsa kullanılabiliyor mu bilmiyorum ben hamile değildim kullandığımda