mrvsvdfe benımde haamılelıgımın baslarında plesantanın rahme ⅚ cm uzaklıkta oldugunu soylemıstı ınternrtten okuduklarımla kafayı yıyecek gibi olmustum korkunc seyler yazıyordu 4 yasında da oğlum var okudukca ne yapacağım nasıl olacak dıye kendımı streslere soktum doktoruma gıttım detaylı bır sekılde bılgı aldım ilerleyen haftalarda rahim genısledıkce plesanta arasında ki mesafede acılır dedi sadece ağır kaldırma ,yorucu seyler yapma dedı ki annemlere gidecektım ucak yolculugunu sordum rısk değil sadece dıkkat et yeter dedi ılerleyen haftalarda soyledıgı gıbı de oldu mesafe acıldı suan 37+2 olduk ınterntte yazılanlara aldırıs etme hatta ınternetten okuma canım ınsanı bunalıma sokmaktan baska br ıse yaramıyor,doktorum bana kızmıstı senın kı rahım onunu kapatmıyor ki kapatsa bıle bu doktorların işi bız zaten gerekeni yapıyoruz doğumda sen bunlara kafanı yorma demıstı.