Sun23 Kızlar bebeğimin başı hep yan ve öne eğik duruyor. Doktoru kas gerginliği masajla geçer dedi fakat içim hiç rahat değil. İnternetten baktım bazılarında 6 ayda anca düzelmiş düzelmeyende olmuş fizik tedavi görenlerde. Bunu aranızda yaşayan varmı