1devaannesi Ben drama, izlerken uykum kaçtıda eşimle de biraz dedikodu yaptık 2. Çocuk diye tutturdu eğer bir kaç güne regl olmazsam ayvayi yedim ,olursam tam gaz korunma uymamaliydim bu adama offf😄😄😄
Meralinmucizesi 1devaannesi ben o naneyi yedim şu an 36 haftalık hamileyim hem biran önce doğsun hemde nasıl doğuracak deyip dertlendigim zamandayim ağrılarla cebellesiyorum
1devaannesi ikiprensesannesi___ off cnm da cekti hee sicak sıcak ellerine sağlık cnm bende poğaça yapım bari yarın vjvnvj
Niiillloooyaaa 1devaannesi valla iki gune kirki cikacak dogdu dogali emişiyoruz baska bildigimiz yok 🤣 kiz olsaydi nasil olurdu bilmem iki oglum var kaynanamin dogurdugu ile birlikde 3 🤣
1devaannesi Niiillloooyaaa Sen hurremide geçtin bacım maşallah sana kız çocuğu önemli tabi 🤭😄bende Birtane var anası gibi yürüyen ariza
Niiillloooyaaa 1devaannesi 🤣🤣🤣 aaa simartiyosun ama beni 😅 bi ara bayilmisim sabah 4.50 den selam ❤️ deme oyle ne arizasi ay iyisin iyi komik kadinsin 😅
Elilar2225 1devaannesi hastanedeyim yarın karar verecekler ciğer iğnesi yapılacak belki doğum olur diye
1devaannesi Meralinmucizesi ahh bacım Allah kurtarsın sağlıkla al kucağına ben çok istemiyorum şahsen bir kez tamam bu ay bir kaç kere deneriz dedim tutarsa tamam tutmazise daha duymaj istemiyorum 2. Çocuk faslını dedim
Meralinmucizesi 1devaannesi hakkında hayırlısı olsun diyelim ama gerçekten zor yanı Allah’ım sabır versin bizlere
Niiillloooyaaa Zge12 ayy selamun aleykum cicegim ❤️🤗 Valla bilmiyorum ki cikabildim mi cikamadim mi ama daha sakinim bir kac gundur insaAllah boyle ve daha da duzelerek devam eder sen ne yaptin kac haftalik oldun bebek ne zaman geliyor 🫠
ipekmom_ 1devaannesi kızımı uyuttum tam daldım derken odasından ağlayarak yanıma geldi, kıyamadım ve odasında uyutmaya üşendim aldım kucağıma sarıldık uyuduk derken altına kaçırmış bi krizle geri uyandım… gece gece kıyafet değiştir nevresim değiştir derken bütün uykum kaçtı. Zaten 31haftalık hamileyim zor uyuyorum sabahlicam sanırım gram uykum yok. Kızımıda postaladım odasına inşallah uyur sabaha kadar 😂
1devaannesi ipekmom_ ahh hamisler ağrıdan nasıl uyusun kıyamam bu çiş olayın ineğin başladınız peki siz😀 kızım in 17 ayı bitiyor erken evet ama çiş yapsa çiş diyor kaka yapsa oooöğ diyor sinyal çok bizdede