kızlar bundan 1 hafta önceye kadar regl sancılarım vardı kayboldu 39. döngüdeyim hala olmadım 30. döngümde negatifi gördüm size sorum şu gebelik başında regl sancısı çekip sonra geçiyor muydu unutuluyor hatırlayanlar yeni gebe olanlar bilgi verir misiniz