Deletedmom_297 ya allah askına saçmalamayın ya. Kadın haftalardır burda kendini yırtıyor zaten isim konusunda belli ki koyulacak o isim başka çaresi yok. Neymiş o kişinin kaderiyle aynı olurmuş da bilmemne de, bayılıyorsunuz herşeyi dramatikleştirmeye, kadının içine de kurt düşürmeye. Milyon tane insan anne babasının ismini koyuyor çocuğuna ne oluyor yani. Hiçbişey de olmaz eşi de arzu ediyor yani, kardeşinin adı Ümran olmasaydı Alya olsaydı bu kdar mevzu olcak mıydı mesela, hayır. @Serfiraz Ece Ümran çok da güzel uymuş, zaten çocuk büyüyünce kendine Ece dedirtecektir. Eşinin ailesi de Ümran diyecek muhtemelen başta, sinirini de bozma hiç, sen Ece dersin. Her çocuk kendi kaderiyle doğar sen hiç içine kurt düşürüp olumsuz da düşünme. Sağlıkla gelsin inşallah bebeğin 🧡