Elif-Salih iki doğum şeklininde zorluğu kişiden kisiye değişiyor bence,vajinal doğum yaptım şükürler olsun çok zor geçmedi hatta kolaydı bile diyebilirim sezeryandan daha çok korkuyordum,kimsenin doğum hikayesini dinlemeyin,pozitif şeyler okuyun YouTubeda kolay doğum için dua var bol bol dinleyin okuyun ve en önemlisi hareketsiz kalmayın, son güne kadar kendi işinizi yapıp eğilip kalkın,hurma tüketin son haftalarda… Hangi doğum şeklini istiyorsanız o şekilde doğurun kimseyi dinlemeyin ♥️ Rabb’im kolaylıkla sağlıkla doğurup evinize dönmeyi nasip etsin