dogamoms_ doğum tecrübem yok ama bi arkadaşımdan çok net biliyorum ona da daha 30 haftalıktı makat geliş duruyor muhtemelen sezeryan olcak demeye başlamıştı doktoru. O zaman bi kaç farklı kaynaktan ve doktordan aldığımız bilgiler doğrultusunda bebeğin 36ya kadar dönebileceği hatta dönmesi adına egzersizler olduğu onlarla desteklenebileceğini öğrendik. Hatta dışarıdan müdahale ile döndürme bile var tabi şartlar vs uygunsa o şartları da ben bilemem yanlış yönlendirmiyim. Youtube a yazarsanız egzersizlere ulaşırsınız daha çok yoga pozisyonu aslında, alta doğru ışık tutma vs bunlar hep bu işe yarıyolar. Şimdiki bazı doktorlar sezeryanı çok seviyorlar o yüzden binbir bahane altında direkt ona yönlendiriyorlar. Siz 36 ya kadar beklemek istediğinizi söyleyin zaten sezeryan olucaksa bile 38den önce olmayacaktır, son dakika bile dönen bebekler var zorla değil ya sonuçta