Adessss 8-9 haftaya kadar bekle bence bana vajinal ultrasonla boş gebelik deyip düşük yaptıracaklardı gitmedim 9 haftalıkken başka hastaneye gittim bebeğimin kalp atışının var olduğunu öğrenince diğer hastanedeki doktoru boğazlayasım geldi bekle derim ben canım