16+4 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim. Normalde zaten bağırsaklarım çok hareketli olduğundan karnımda gaz hareketleri oluyor 😂 bebeğimin hareketlerini nasıl hissedeceğim, ya da bebeğimin hareketi olup olmadığını nasıl ayırt edeceğim lütfen yardımmmm