bus93 5 haftalık hamileyim, kahverengi lekelenme oldu sabah akşam progestana başladım. Var mı böyle bir süreç yaşayan, bir kaç ay evvel düşük yaptım bu arada 😕
aslnrerby bus93 canım bende ilk gebeliğimi adet gününde kahverengi lekelenmeyle öğrendim 4 haftalık falandı adet sandım yerleşmeymiş seninkide öyledir inşallah
senatnc bus93 merhaba ben de 5+3 deyim doktorum yerleşme kanamasından sonra önlem amaçlı progestan başladı ama son birkaç gündür sütlü kahve renginde günde bir kere az bir akıntı oluyor. Sizinde öyle mi acaba
GSA7 bus93 doktora gittin mi canım ben 10 haftalığım dün kahverengi akıntım oldu koştum gittim yerleşmedenndolayı dedi
GSA7 bus93 ben de daha önce kalp durdu diye kürtaj olmuştum bana iğne vs vermedi bu ilaçların daha da zararı var bence dedi
melikedelibas @bus93 iki gebeligimdede yasadim progestan iliski yasagi ve moral bu donemde cok onemli kotu dusunmeden ilaclarinizi alin agir is yapmayin henuz tutunma asamasinda oldugu icin boyle lekenmeler normal korkmayin 😘
bus93 senatnc benim ilk gün belirgin bir şekilde geldi progestana başladıktan sonra rengi açıldı sizin ki gibi, bugün daha beyazdı
senatnc bus93 maalesef evet dün bi ara yoğunlaştığı için acile gitmiştim ama şimdi daha az geliyor ama geliyor maalesef 🥹
Kubraaa_o senatnc benimde 6 haftamda kanamam olmuştu. Doktor progestan hap ve iğneye başlattı. Sonrasında içerideki kanama alanı bitene kadar( 1-1.5 ay ) kahverengi lekelenme devam etti. Tekrar kırmızı olmadığı sürece sorun yok demişti doktorum
senatnc Kubraaa_o benim kanama alanım yokmuş ama neden kanama tarzı lekelenme olduğunu net açıklayamadı doktor sabah akşam progestan alıyorum ben de ama hala kesilmedi cuma gününden beri. Bebeğiniz kesede göründü mü acaba
efnanhiraa senatnc benimde yok kanama alanım ilişkiye de girmemiştin açık kahve leke geldi zatne önem amaçlı duphaston yazmıştı drdan geldim aksam başladı sabah ilacı aldım sabah akşam 3 gün sorna çağırdı sorun yoktu açıklaması rahim büyüyor bundan kaynaklı olabilir kan uyuşmazlığı var sizde ondan olabilir dedi 12 hafta kadar ilaca devam edecegimygunde 1 leke gelirse 2 dedi
senatnc efnanhiraa kan uyuşmazlığı yok bakıldı. Hala akıntım geliyor maalesef 6 gündür devam ediyor progestan almama rağmen kesilmedi. Salı günü doktor randevum var acaba boş gebelik mi diye tedirgin olmaya başladım. Sizin kaç haftalıktı akıntınız olduğunda
efnanhiraa senatnc ilk öğrendiğim gün oldu 4 saat kadar az az geldi sonra birnaic hafta sonra 2 damla şeklinde geldi Dr randevusu aldım 4 buçuk haftalık dedi Dr progestan başladık fiitil olarka geçen haftakarda kontrile gittim Dr her ihtimalle karşı duphaston verdi rahim kasılması için vs düşük öyküm oldu için aksma leke geldi sabahda devam etti cuma çağırdı gittim kanama alanı yok dedi rahim büyüyor ondan dedi bana ilk gebeliğim de kahverengi leke ile başladı acile gittim geç döllenme dediler 8 hafatlik olmam alzimdi 5 haftalık çıktı yerleşme kanaması dedi gönderdi kendi Dr gittim düşük dedi 1 hafta daha sans verelim dedi sonra başka Dr gittim sağlıksız gebelik dedi kalp atımı yoktu vuduc atacak dedi kanamanda başlamış deid 4 5 gün leke geldi sonra kirmizili geldi hafif sonrada düşük oldu zaten
bus93 GSA7 inşallah yoktur,az bir şey lekelenmem oldu sonrasında kesildi ama dr progestana devam etmemi önerdi. Haftaya başka bir doktora gideceğim
efnanhiraa GSA7 valla benim sağlıksız gebeliktrm. Düşüğüm vardı diye önlem. Amaçlı vermiştir lekede gelince farklı Dr danış Canim sende