ilkiminannesi Kasıkta ara ara batma var bir an inletiyor 😀😀 Birde regl oldum sanıyorum o kadar akıntım var ki süt beyaz ama kokusu yok kaşıntı vs yok
Sindirella-94 ilkiminannesi o bende de vardı sonra sarıya döndü bel agrim vardi bugun azaldı benimde regle 14 2 gün var 2 gün önce test yaptım negatif bakalim umudum yok ama bence adet olcam 🥺
gizemeryetkin ilkiminannesi bende bu belirtiler oldu regl olacağımı sandım ama hamile olduğumu öğrendim 💕🫠😄😍
ilkiminannesi gizemeryetkin Mucize olsa keşke benimde gebelik çıksa bu ay bu belirtileri ilk kez yaşıyorum bilemedim ki 🥲