S_14 özelde yaptırdım, özel klinikte doktorumun yönlendirdiği perinatologta
Devlete gitmeyi düşünmüştüm ama kaydım olsun diye gittiğim muayenelerin hiç birinden memnun ayrılmadım, randevu düşürmesi de ayrı dert. İnsanı daha çok strese sokuyor sonra bir daha hiç gitmedim zaten