Lamraaa anketti diye kürşadı oyladm ama bana göre de ikisi de değil ve çok zor isimler ,üstteki arkadaşa katılıyorm mesela beyazit mı bayezit mi kürşat mı kürşad mı ,başka yumuşak isimler varken boyle soylenişi zor olmaz mı ,sonuçta ömür boyu kullanacak ,ayrıca bende noktalı harflre takıntı var bazı durumlarda ü,u oluyo s,ş oluyo çok sinir oluyorm ,yine de siz bilrsnz sağlıkla kucağınıza alınn🥰