Yalinn8 Nuribasak doyma ya da acikma diye adlandirilabilnir mi bilmiyorum ama benimki ben bise yedikten sonra bi hareketleniyoo
2405 Nuribasak benimkiside hareketli ama açken fazlasıyla oynuyor acıkıyor galiba benim yavrum ☺️🤭🤦♀️
Gulayse0233 Nuribasak tok olduğumuzda diye biliyorum canım. Çünkü dr à kontrole gittiğimde hareket etmiyorsa kahvaltı yapmadın mi diye soruyor önce? ? Ki genelde kahvaltı yapmamış oluyorum hareket etmediginde☝
Elmalikurabiye Kan sekeriyle alakali. Genelde yemek esnasinda cok hareket ediyor. Kan sekeri seviyem degistigi icin..
Nuribasak Gulayse0233 2405 Yalinn8 Elmalikurabiye Benim bebeğim genellikle gece yattığımda çok hareket ediyor bende acaba aç ta o yüzden mı bu kadar hareket ediyor diye çok korktum teşekkür ederim cevaplarıniz için