@Fyz3110 bizim bi komşunun gelinine demişler bebeğin kafasında kist var diye.. onlar da başka bi doktora gitmişler doktor bu kist Doğum sırasında patlat hiçbişey olmaz demiş, öyle de olmuş. Maşallah bebeği şu an 4 yaşında. Yani hiç ümitsizliğe kapılma Rabbimize sığın hiçbişey olmaz O'nun izniyle 🌺