Merhaba arkadaşlar 19 haftalik hamileyim Allah nasip ederse erkek çocuğum olacak ama ismine hâlâ karar veremedik.Kayınavlidemle annem eren ismini cok seviyor koymazsam ileride içlerinde kaldı diye pisman olurum.O yüzden 2 isim koymak istiyorum eren isminin yanina hangi isim guzel olur.Umut eren düşündüm ama tam karar veremedim.