sevgiucar Kızlar gebelikten önce Redepra 15 mg kullanıyordum şuan 7 haftalık gebeyim ve ilacı üç aydır kullanmıyorum fakat ruhsal olarak ilaca ihtiyaç duyuyorum gebelikte antidepresan kullananlar oldu mu
Pogacateam Ben psikoloğum elbette gerekli görüldüğünde kullanım sağlanabilir. Psikiyatristinizle ve gebelik takibini yapan doktorla bu durumu görüşün ortak bir karara varılır. Eğer majör bir durum yoksa terapi desteğini de tavsiye ederim.
sevgiucar Pogacateam hocam Redepra 15 mg kullanabilir miyim kadın doğum doktorum psikiyatri doktoruma sormam gerektiğini söyledi Psikiyatri doktoruma ise ulaşmam mümkün değil
Pogacateam Tuba5555 Gebelik başladığında azaltarak mı yoksa birden mi bıraktınız. Birden bırakmanın da devamı ağır olabiliyor. Dediğim gibi doktorlarınız sizin için bir tedavi planı uygulayacaktır. Daha ağır vakalarda bile ilaç kullanımına devam edilip sağlıklı gebelik yaşanabiliyor. Doz ve ilaç seçiminde fayda/ risk dengesşne bakılır.
Tuba5555 Pogacateam yok azaltarak bırakmıştık hamile değilken fakat ozman kullafıgım ilaçlar daha farklı etkideydi ne yazıkki hamilelikten dolayı başka ilaç veremecegini söyledi doktorum
Pogacateam Tuba5555 Tek başına risk almak istememiş ya da prensip gereği vermiyor olabilir. Kadın Doğum doktorunuza da bir danışın.
Tuba5555 Pogacateam bebeği de düşünmek zorundayız demişti sakinleştirici vs veremezmsnz demiştim vermedi geçecek ama biraz zor geccek hamilelikten dolayı dedi sadece Selectra kullanıyorum
Pogacateam Tuba5555 Maalesef majör depresyonda durum böyle oluyor. Dediğim gibi terapi desteğini de değerlendirin umarım faydasını görürsünüz.
Pogacateam sevgiucar Psikolog olduğum için ilaç önerme durumum yok ne yazık ki kendi psikiyatristinize ulaşamadığınız durumda başka bir psikiyatriste de danışabilirsiniz. Özel muayene olabiliyorsanız online görüşmeler yapan psikiyatristlerde var.
Bebeek_12 sevgiucar ben ilaca başladım 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim 2 ilacımı kestı 1 tane prozac olana devam et dedi prozacta yeterli gelmeyince paxeraya basladık. Yani ben basından beri kullanıyorum
haticemom1 Bende şuanda selectra 100 mg kullanıyorum doktoruma gebelik planladığımı söyledim sorun yapmaz devam edicez ilaca dedi