Selam Kızlar,
Biraz modum düşük sohbet edebileceğim kimse yok size yazmak istedim. 28 yaşındayım neredeyse 15 senedir akne, kırmızı leke problemi yaşıyorum. Dönem dönem bazen geçiyor kendime ve yediklerime dikkat edersem. Şimdi 24 haftalık hamileyim mecbur hayvansal ürünler yediğim için iyice artmış durumda kendimi cirkin hissediyorum geçmiyor daha çok artıyor inatla sanki. Rosa gibide. Zamanında çok doktora gittim hepsi nedenini araştırmadan ilaç yazıyor. Aynaya bakasım bile gelmiyo.. bazı insanlar bi tane sivilcesi çıktı diye söyleniyo delircem. Hormonlarım tavan zaten🙄