ezgiiii999 bir önceki postta da belirttim 😊 ben gidiyorum ve gayet memnunum daha odaya adım attığınızda ilgi baslıyor 😊 38 in sonuna geldim sırf hastaları korkmasın diye erkenden catı muayenesi yapmıyor ve yapacagı zamanda bir önceki muayeneden söylüyor 😊 tartıya kendi cıkartıyor sedyeye kendi yatırıyor 😊 daha anlatmıyım gidin ve görün derim